torstai 15. joulukuuta 2011

#2

Joo oon unohtanu kirjottaa tänne,ku on ollu vähän kiirettä,mut koitan nyt kirjottaa tänne melkeen päivittäin :)
11.12. Olin ensin heti aamulla kuvaamassa,meijjän naapuria mikä ratsasti hepallaan pellolla.No tämä kyseinen hevonen Morso,teki myös yht'äkkii tiukan kurvin ja pukitti siinä,tuloksena oli,että tämä Tiina putosi jaloilleen,koska sen turvajalustimenkumi oli katkennut,joten ei siis saanut jalustimesta tukea.Sen jälkeen hain meltä kotoa Aatun ja menin sillä pellolle.Aatu meni ihan kivasti,vaikka vähän tekikin ihme pomppuja hetikun juostiin :D minä tosin vaan nauroin niille ja myös naapurini mikä oli minua kuvaamassa.Menin Aatunkanssa jonkun puolituntia ilmansatulaa ja menin kotiin viemään Aatun pois.Sen jälkeen naapurini meni kotiinsa hakemaan toista hevostaan Ossia ja minä menin satuloimaan Nappea,koska sillä on ollut muutama vapaapäivä tässä,niin arvelin sen käyvän vähän kuumana,ainakin kun mukana oli Napen paras kaveri Ossi (: No arvaukseni meni oikein! Nappe meni ihan täysiä siellä pellolla.Hauskaa meillä oli.Kyseisellä pellolla on myös ojia,joiden yli me loikittiin (: Tiina putosi Ossilta kaksi kertaa:D itse pysyin onneks selässä :D
Laitan tähän nyt päivästä tehdyn pienen videon,jossa on Tiinan kaksi hevosta ja vain Aatu,koska emme saaneet Napesta kuvia,koska tuli pimeää :(  Tämä video on myös Tiinan blogissa(:
+Olen Aatulle hieman iso tiedän!siitä on turha tulla kommentoimaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti