torstai 29. joulukuuta 2011

#7

Ookei,eli tänään satoi ku viimistä päivää...Mun naapuri Tiina oli sitte soittanu mulle semmoset 11kertaa ja mun siskolle joku 6kertaa.No ei oltu sitte kumpikaa huomattu ja sitten mun sisko meni koneelle ja Tiina oli siellä,hän pyysi,että kun hän kohta lähtisi hevostensa kanssa lähi maneesiin nii lähtisinkö kaveriksi taluttamaan Kössiä (oikeasti hepan nimi on Ossi :D ) sinne.Vettä satoi tosi paljon,mutta silti lupauduin :o No käveltiin sinne kolme kilsaa ja oltiin perillä! päästettiin hepsut maneesiin vapaasti temmeltämään.Morso ja Ossi leikkivät jonkun aikaa ennen kuin kasattiin sinne pieni este,Ne hyppivät ihan kivasti.Noin reily puolen tunnin päästä lähdimme takaisin kotiinpäin kävelemään.Mun sukat ja kengät oli LITIMÄRÄT! :c Eli kävelimme yhtäänsä reilu 6kilsaa! sateessa!
ei herranjumala mitä mun päässä on liikkunu ku oon moiseen suostunu!? mut en kyl yhtään oikeasti kadu!,kivaa oli nii hepoilla kun meillä :D
Nappea en ehtinyt tänään kiikuttaa =( mutta huomenna ois tarkotus mennä!
En oo myöskään ehtinyt niitä mun ja Napen joulukuvia tänne laittaa,enkä minnekkään :( mut koitan nekin saada tänne.:))
Ossi on muuten saanu lempinimiä !:D esim: Kössi,Gössi ja Osteriossi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti